Praca w Korpusie Służby Cywilnej - Komenda Miejska Policji w Katowicach

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Nabór kandydatów do korpusu służby cywilnej jest przeprowadzany zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227 poz. 1505) .

W służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która: 

  1. jest obywatelem polskim;
  2. korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiada kwalifikacje wymagane na dane stanowisko pracy;
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
     

Komendant Miejski Policji w Katowicach upowszechnia zgodnie z art. 28 ww. ustawy informacje o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej w kierowanym przez siebie urzędzie poprzez umieszczenie ogłoszenia o naborze:

Kwalifikacje jakie musi posiadać kandydat ubiegający się o przyjęcie do pracy są określane w ogłoszeniu o wolnym stanowisku pracy.

 

Informacja dotycząca wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w ogloszeniu o naborze

1. list motywacyjny i życiorys

List motywacyjny to dokument podpisany odręcznie z właściwą sobie treścią. W liscie motywacyjnym wymienić pełną nazwę stanowiska pracy
o które się pan/pani ubiega.

Życiorys prosimy sporządzić w formie curriculum vitae.


2. Oświadczenia

Każde oświadczenie powinno być opatrzone datą oraz uwiarygodnione odręcznym podpisem.

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 15.05.2012
Data modyfikacji : 04.04.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Katowicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Niegowski
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Niegowski Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Żyłka
do góry